Wij gebruiken cookies op deze website om uw winkelervaring te verbeteren. Wij gebruiken cookies om inloggegevens te onthouden, bieden veilige login, verzamelen statistieken om de sitefunctionaliteit te optimaliseren en leveren inhoud op maat van uw interesses. Klik op Accepteren om toestemming te geven om cookies te accepteren en direct naar de site te gaan of op meer informatie te klikken voor gedetailleerde beschrijvingen van de soorten cookies die we opslaan. Meer informatie
Levertijd en verzending
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Nederland:
- Per bestelling tot €100,00 betaald u €3,50 aan verzendkosten.
- Bij bestellingen boven €100,00 nemen wij de volledige verzendkosten voor onze rekening
Buitenland (Europa):
- Per bestelling betaalt u €8,50 aan verzendkosten.
Verzendkosten boven deze bedragen nemen wij voor onze rekening. Onze verzendkosten zijn incl. verpakkingskosten.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan op afspraak. Zodra uw bestelling klaar is ontvangt u van ons een email. Neemt u dan even contact op om een afspraak te maken.
Wat is de levertijd?
Wij streven er naar om uw bestelling binnen 5-7 werkdagen na ontvangst van uw betaling te verzenden.
Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling wordt verzonden?
Ja, u ontvangt hiervan een mail. Binnen Nederland wordt een pakket dan binnen 1 à 2 werkdagen bij u afgeleverd. Briefpost ontvangt u meestal al de volgende dag met PostNL. Vertragingen in de verzending bij DHL of PostNL liggen uiteraard buiten onze verantwoordelijkheid.
Wat als ik niet thuis ben als de post komt?
Wij verzenden de paketten meestal met DHL. De paketten worden binnen 1 à 2 dagen bij u aangeboden. Als u niet thuis bent, dan wordt het pakket bij uw buren afgegeven. Als ook daar geen gehoor is dan wordt het pakket de volgende 3 dagen nogmaals bij u aangeboden.We kunnen het pakket ook op een servicepunt bij u in de buurt laten bezorgen, u ontvangt dan bericht per mail of sms zodra het pakket daar is aangekomen. U kunt het daar ophalen als het u uitkomt. Het pakket blijft daar gedurende 7 dagen liggen. Vermeld dit bij uw bestelling bij de opmerkingen dan houden we daar rekening mee.
Ik wil de bestelling op een ander adres laten leveren kan dat?
Ja dat kan. U kunt bij uw bestelling een ander afleveradres invullen. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling daar wordt afgeleverd.
De stickers zijn anders dan ik had besteld, wat nu?
Ook bij ons worden er af en toe fouten gemaakt. Wanneer de stickers afwijken van hetgeen op uw opdrachtbevestiging staat vermeld verzoeken wij u binnen 3 werkdagen, na ontvangst van de stickers, contact met ons op te nemen voor een passende oplossing. Gebruik de stickers in geen geval, dan gaan we er vanuit dat u de stickers toch geaccepteerd heeft. Neem ook bij twijfel dus eerst contact met ons op!